Jakinarazpen elektronikoei buruzko informazioa

Zer da jakinarazpen elektronikoa?

Zer da?

Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 39/2015 Legearen 41.1, artikuluak lehentasuna ematen die bitarteko elektronikoen bidezko jakinarazpenei. Edonola ere, horrela egingo dira interesduna bide horretatik jasotzera behartuta dagoenean.

Beraz, jakinarazpen elektronikoak borondatezkoak dira behartuta ez dauden interesdunentzat. Norberak edonoiz erabaki eta jakinarazi ahal izango dio ARARTEKOARI aurrerantzean jakinarazpenak bitarteko elektronikoen bidez egin nahi dituela edo horrela egiteari utzi nahi diola.

Arau beraren 43.1 artikuluarekin bat, jakinarazpen elektronikoa egoitza elektronikoaren bitartez egingo da, bai jakinarazpen elektronikoa borondatez aukeratu den prozeduretan, bai jakinarazpen elektronikoak derrigorrezkoak diren prozeduretan.

Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko 39/2015 Legearen 14.2 artikuluak behartzen duen kasuetan, hori izango da jakinarazpen bidea, administrazio publikoekin bitarteko elektronikoen bidez komunikatzeko betebeharraren ondorioz.

Zerbitzu honek konfidentzialtasun, egiazkotasun eta pribatutasun berme guztiak betetzen ditu, parte-hartzaileen nortasuna eta komunikazioen segurtasuna bermatze aldera.

Zer behar da jakinarazpen elektronikoa erabiltzeko?
  • NAN elektronikoa edo onartutako beste ziurtagiri digital bat izatea.
  • Egoitzako laguntza-orrian jasotako baldintzak eta gomendio teknikoak betetzea.
  • Zerbitzuan harpidetza ematea.
Nola funtzionatzen du jakinarazpen elektronikoak?

Jakinarazpen elektroniko bat jaulkitzen den bakoitzean, ARARTEKOAK e-posta bat bidaliko du zuk adierazitako helbide elektronikora. Kontuan izan e-posta hori informatzeko baino ez dela.

Sar zaitez maiz zure jakinarazpen elektronikoen postontzian, jakinarazpen berririk jaso duzun egiaztatzeko. Ez utzi pasatzen 10 egun natural baino gehiago, hori baita araudiak ezartzen duen epea jakinarazpenetan sartzeko. Bestela, behin epe hori igarota, ARARTEKOAK ulertuko du jakinarazpena errefusatu egin duzula, eta egintza jakinarazitzat emango du ondorio guztietarako, non eta ez den egiaztatzen, ofizioz edo norbaiten eskariz, jakinarazpenean sartzea ezinezkoa izan dela arrazoi tekniko edo materialengatik.

Postontzian jakinarazpen berriak onartu edo errefusatu ahal izango dituzu. Une horretan pertsona fisikoa edo juridikoa jakinaren gainean dagoela ulertuko da, eta onartutako edo errefusatutako jakinarazpenak kontsultatu ahal izango ditu.

Jakinarazpena onartzean edo errefusatzean, jaso izanaren agiria bidaliko da, eta bitarteko elektronikoen bidez sinatu beharko da.

Nola ematen dut baimena jakinarazpen elektronikora harpidetzeko? Nola emango dut baja zerbitzuan?

Jakinarazpen elektronikoaren zerbitzuan harpidetzeko edo baja emateko hainbat modu daude.

1.- ‘Jakinarazpen elektronikoak harpidetzeko edo baja emateko baimena’ eskabidea erabiliz

Bete beharreko formularioan, Hautatu jakinarazpenak jasotzeko bidea testuaren azpian, hiru aukera daude:

  • Jakinarazpen elektronikoen postontzian: harpidetzeko baimena ematen da, prozedura guztietarako.
  • Postaz: harpidetzari baja ematen zaio, prozedura guztietarako.
  • Aukeratu prozeduraren arabera: harpidetza edo baja ematen da, eskuragarri dauden prozeduraren arabera.

2.- Eskaera jakin bat izapidetzeko prozesuan

  • Jakinarazpen elektronikoak: jakinarazpen elektronikoak harpidetzeko baimena ematen da, bakarrik prozedura zehatz horretan.
  • Postaz: jakinarazpen elektronikoetarako harpidetzari baja ematen zaio, prozedura zehatz horretan bakarrik.
Nola kontsulta daiteke jakinarazpen elektronikoen postontzira?

NIRE DATUAK atalean dagoen "JAKINARAZPEN ELEKTRONIKOEN POSTONTZIA" zerbitzura sartuz.

Zerbitzu hau nola erabili jakiteko, sakatu hemen.